MMD Media

Een jaar na het online plaatsen van onze vernieuwde site presenteren wij u onze 2015 versie. Een site waarin wij alle mogelijkheden van MMD Media op een heldere wijze aan u presenteren en waarin wij diegene aan het woord laten waar het uiteindelijk om draait; onze opdrachtgevers.
Trots zijn wij op adverteerders als van Bommel, Albelli en FrieslandCampina. Drie mooie merken die al meerdere jaren onze vlakken inzetten. Deze adverteerders besteden aandacht aan hun uitingen waardoor de vlakken er prachtig uitzien en de campagne goed opvalt. In het menu leest u onder 'Onze Opdrachtgevers' over hun overweging om dit te doen.
Digitalisering is binnen de Out of Home branche een veelbesproken onderwerp. Hier wil MMD Media een vooruitstrevende rol spelen. De panelen op de luchthavens van Eindhoven en Rotterdam zijn in grote mate digitaal geworden en ook bij Shell hebben we onze eerste digitale Abri geplaatst. U kunt dit bijzondere paneel bekijken bij Shell Den Ruygenhoek, brugrestaurant A4 bij Hoofddorp.
Nieuw in ons aanbod zijn twee grote vlakken langs de A20 bij het Kleinpolderplein. Deze panelen van respectievelijk 28 m² en 80 m² zijn duidelijk zichtbaar en worden dagelijks door ruim 121.000 auto's gepasseerd. Bij het netwerk 'On the Go' vindt u alle informatie over deze RotaBoards.

Op het gebied van onderzoek zijn wij een samenwerking aangegaan met Foodstep. Zij voeren jaarlijks het Nationaal Petrol Onderzoek uit onder ruim 12.000 consumenten waarbij een groot aantal aspecten met betrekking tot hun bezoek aan tankstations wordt onderzocht. Een aantal van deze resultaten vindt u op deze site onder het kopje 'Foodstep'.
Het Platform Buitenreclame Exploitanten (PBE) heeft afgelopen november een nieuwe naam gekregen;  Outreach. Naast het Buitenreclame Onderzoek, dat één van de aandachtspunten blijft, wil Outreach zich nadrukkelijker gaan richten op de promotie van het mediumtype buitenreclame.
In een eerste onderzoek heeft Onderzoeksbureau Gfk in opdracht van Outreach de effectiviteit van 98 FMCG campagnes met én zonder buitenreclame vergeleken. Campagnes met buitenreclame zorgen, zowel tijdens de campagne als in de week en de maand erna, voor meer extra verkoop. Wilt u meer weten? Neemt u dan vooral contact met ons op.

In 2015 zijn wij weer graag tot uw dienst waarbij ons uitgangspunt blijft dat wij aan elk verzoek van de klant willen voldoen, "in principe altijd ja!".

Marcel Aarts & Danny van Beek