Eindhoven Airport is de tweede luchthaven van Nederland. De snel groeiende luchthaven verwelkomde 4,7 miljoen passagiers in 2016. Om ook in de behoefte van de passagiers in de toekomst te voldoen, realiseert Eindhoven Airport in 2017 een uitbreiding van de bagagehal, een "Multi Purpose Building"op P1 met onder andere een overdekte OV-terminal, vernieuwing van het restaurant in de passage hal met de komst van La Place. 

MMD Media zet in op de toekomst en maakt traditionele media digitaal. Naast de bestaande portrait en landscape schermen breidt het digitale aanbod uit naar het vernieuwde buitenterrein en "Multi Purpose Building", welke medio 2017 wordt opgeleverd, een groot formaat Digital Wall in de aankomst hal en schermen in het nieuwe La Place restaurant in de passage hal. 

Via Programmatic Buying en adaptive planning is het voor adverteerders mogelijk om nog gerichter campagnets in te kopen op de luchthaven. Door het toevoegen van de realtime data van vertrekkende en aankomende vluchten kunnen uitingen heel gericht getarget worden op relevantie, Gate, tijdslot en doelgroep.
 

 
Neem via Streetview zelf een kijkje op Eindhoven Airport.
 

Reizigers profiel


Geslacht

man
58%
vrouw
42%

Leeftijd

<25
19%
25-34
23%
35-49
27%
50-64
23%
>64
8%

Opleidingsniveau

WO
29%
HBO
34%
HAVO/VWO
10%
MBO
19%
LBO/VBO/VMBO
7%
Basisschool
1%

  • Eindhoven Airport is de tweede luchthaven van Nederland
  • Programmatic Buying en adaptive planning mogelijk
  • Dienstenpakket afgestemd op de constante groei. 4,7 miljoen passagiers in 2016
  • Medio 2017 oplevering 'Multi Purpose Building' met OV terminal, Kiss & Ride, parkeren, horeca en retail functies
  • Ruim 70 Europese bestemmingen (Point-to-Point)
  • Gemiddelde verblijfsduur op de luchthaven: 1,5 - 2,5 uur
  • 16% van de reizigers heeft een zakelijk reismotief
  • Zakelijke reiziger is relatief vaker: man (78%), leeftijdscategorie 35-49 jaar (44%) en hoger opgeleid (wo 42%)
  • Zakelijke reizigers zijn vooral werkzaam in de; handel, transport, horeca en communicatie (31%), of de hoogtechnologische industrie (30%)
  • Divers media-aanbod, actiegericht, met branding mogelijkheden 
  • Groot formaat banners in vertrek- en aankomsthal
  • Groot formaat digitaal in aankomsthal
  • Uitgebreide sampling mogelijkheden voor promotionele acties
  • Selectieve inzet
  • Campagne per 4 weken

Meer weten?

Wilt u een afspraak met één van onze account managers of bent u op zoek naar de actuele locatielijst, wij helpen u graag verder. Bel 020 - 545 10 40 of stuur een email.