Bezoekers profiel


Leeftijd

15-29 jaar
22%
30-39 jaar
17%
40-49 jaar
21%
50-64 jaar
24%
65+
15%

Geslacht

Man
58%
Vrouw
42%

  • Landelijk netwerk
  • Meer dan 4 miljoen passanten per campagneperiode van een week
  • Ruim 50% van de tankstationbezoekers ziet uw uiting
  • Langere aanwezigheid op tankstations, gemiddelde tankbeurt duurt 120 seconden
  • Alle Abri's zijn verlicht, zodat uw campagne 24/7 perfect zichtbaar is
  • Digitale Abri's maakt segmentatie naar doel bezoeker en moment van de dag mogelijk
  • Bezoek snelwegtankstations in 2015 met 5,5% toegenomen t.o.v. 2014
  • Toonaangevende foodserviceformules (Starbucks en Subway) en het toevoegen van extra services (2theloo, wasstraat, pinautomaat) vergroten trekkracht tankstations
  • Door het gewijzigde aanbod in de shop (nieuwe indeling, verse produceten, wifi) verandert ook het klantgedrag: langere verblijfsduur en hoger bestedingspatroon
  • Beslismoment voor het kopen van eten is voor ruim 62% van de bezoekers ongepland, koop intentie ontstaat op het tankstation
  • POS adverteren, door verkrijgbaarheid producten in de tankstation shop, vlak voor het aankoopmoment
  • 70% van de snelwegtankstation bezoeker koopt iets te eten/drinken 
  • Schermen maken het mogelijk om via adaptive planning gericht te targetten op relevantie en doelgroep
  • Adverteren middels Full Motion, campagnes worden Full Screen getoond​

Bron: Het Buitenreclame Onderzoek en Petrol Connected

Meer weten?

Wilt u een afspraak met één van onze account managers in Nederland of bent u op zoek naar de actuele locatielijst, wij helpen u graag verder. Bel 020 - 545 10 40 of stuur een email.

Voor België ON AIR MEDIA 0032 3 685 25 24 of stuur een email.