Bezoekers profiel DSI


DSI - leeftijd

15-29
23%
30-39
18%
40-49
22%
50-64
24%
65+
13%

DSI - geslacht

Man
59%
Vrouw
41%

  • Landelijke netwerk
  • Hoge attentiewaarde door positie schermen, dynamische beelden, relevante content en loop
  • Lengte van de loop (2,5 min.) is afgestemd op de gemiddelde verblijfsduur (2,5 min) van de klant in de shop
  • Tankstations krijgen steeds meer de functie van On the Go shop
  • Shopping Mission verandert, steeds minder mensen komen naar een tankstation puur om te tanken, shop wordt bestemming
  • Formules ontwikkelen nieuwe shopconcepten (Wild Bean Cafe) passend bij de veranderende consumptiebehoefte bezoeker
  • Toonaangevende foodserviceformules (AH to Go) vergroten trekkracht tankstations
  • Bijna een derde van tankend Nederland komt minimaal eens per week bij een tankstation. Bij zakelijke rijders ligt dat percentage zelfs op 70%
  • Het doel waarmee men onderweg is - woon-werk, zakelijk, prive - heeft invloed op het moment waarop men het tankstation bezoekt
  • 37% van de Nederlanders ontbijt regelmatig buiten de deur, vaak bij een tankstation
  • Beslismoment voor het kopen van eten/drinken is voor ruim 56% van de bezoekers ongepland, koopintentie ontstaat op het tankstation
  • 48% van de snelwegtankstation bezoeker koopt iets te drinken
  • Schermen maken het mogelijk om via adaptive planning gericht te targetten op relevantie en doelgroep
  • Adverteren middels Full Motion, campagnes worden Full Screen getoond
Bron: Het Buitenreclame Onderzoek
 

Meer weten?

Wilt u een afspraak met één van onze account managers in Nederland of bent u op zoek naar de actuele locatielijst, wij helpen u graag verder. Bel 020 - 545 10 40 of stuur een email.

Voor België ON AIR MEDIA 0032 3 685 25 24 of stuur een email.