Ze zijn wereldberoemd en bijzonder populair in de dance scene: de sieraden van Buddha to Buddha. Sieraden met een verhaal dat het waard is om verteld te worden. Dat vormde voor Sascha Weil, directeur marketing & sales, aanleiding voor een campagne op Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport.

“Toen Batul Loomans, de oprichter van Buddha to Buddha, terugkeerde uit een meditatieretraite in India leefde hij volledig in het hier en nu. Dat bewustzijn wilde hij vasthouden en meenemen naar Amsterdam. Vanuit die gedachte ontwierp hij een armband die zodanig zwaar is dat je hem bij het dragen altijd voelt en je daarmee bewust maakt van het huidige moment.

Onze uniseks sieraden zijn stoer en uitgevoerd in de beste materialen: 925 sterling zilver en topkwaliteit leer. Ze ademen vakmanschap. Elk armband, elke ring wordt met de hand gemaakt door zilversmeden op Bali. Op ambachtelijke wijze geven zij gestalte aan de Hollandse ontwerpen en maken deze tot unieke sieraden die over de hele wereld gedragen worden.

Onze juwelen symboliseren het pure, de bezinning: de basis voor Het gevoel van Buddha to Buddha hebben we op een prachtige manier vastgelegd in een serie kunstzinnige foto’s en video’s. Hiervoor hebben we ook samengewerkt met bekende en minder bekende ambassadeurs van ons merk. Allemaal buitenbeentjes in hun vak die excelleren vanwege hun passie, die dat specifieke oog voor detail hebben.

Toen deze content net klaar was, ontstond via MMD Media de mogelijkheid voor een campagne op Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport. Een uitgelezen moment om ons opvallende campagnemateriaal te tonen aan een publiek dat zich aangetrokken voelt tot Buddha to Buddha: liefhebbers van Ibiza en Spanje, reislustig, cultuurgedreven en iets kapitaalkrachtiger dan gemiddeld. Ook de ambiance van deze kleinere luchthavens past bij ons. Wachtend op het vertrek van hun vliegtuig hebben mensen even rust en zijn zich daardoor meer bewust van hun omgeving. Een mooi moment om je te bezinnen én om je te laten inspireren door de pure pracht van onze sieraden.”

Sascha Weil
Directeur marketing & sales