Brochure 2014

Brochure 2014


Gelijktijdig met de realisatie van de brochure voor 2014 heeft MMD Media haar logo en huisstijl vernieuwd. Een aanzienlijke klus maar met een prachtig resultaat.

Marcel Aarts, directeur MMD Media; “Een aantal keer in het jaar zijn er momenten dat je even stil staat en terugblikt op de achterliggende periode en vooruit kijkt naar wat komen gaat. Wij hadden zo’n moment met de voorbereiding van de tariefkaart voor 2014".
 
"We realiseerden ons dat er de afgelopen jaren een groot aantal positieve ontwikkelingen zijn geweest voor het bedrijf - o.a. uitbreiding media-aanbod Eindhoven en Rotterdam Airport en uitbreiding RoadBoard netwerk met Shell Abri's - en ook voor het komende jaar staan er nieuwe ontwikkelingen in de planning. Echter onze totale presentatie liep niet meer synchroon met wie we zijn. Dus in plaats van een nieuwe tariefkaart te maken is onze gehele huisstijl op de schop gegaan.

We zijn begonnen met een nieuw logo. Fris, krachtig en herkenbaar. Kernwaarden die bij MMD Media passen. Voor diegene met oog voor detail, de omcirkelde M in ons logo staat uiteraard voor Media, hetgeen waar alles bij ons om draait. De volgende stap, een heuse brochure. Het is een compleet boekwerk geworden met informatie over de verschillende netwerken, ruimschoots geïllustreerd met veel foto’s. Daarnaast uiteraard nieuwe visitekaartjes, briefpapier, presentaties en meer…
Als slagroom op de taart of moet ik zeggen als landmark op de kaart, een nieuwe vlag voor het pand.

De volgende stap is een nieuwe website. Deze gaat binnenkort live, met nog meer informatie, een fotobank en het laatste nieuws.
 


Deel deze pagina


Deel via Facebook Deel via Facebook