Daim, 1 voor nu en 1 voor onderweg

Daim, 1 voor nu en 1 voor onderweg


Vanaf deze week is de campagne, één voor nu en één voor onderweg, van Daim te zien op de MMD Abri’s bij de Total en Texaco tankstations.

Daim is een Zweeds product, de unieke combinatie van chocolade en snoep verpakt in een reep. Het heerlijke tussendoortje is, behalve bij IKEA, exclusief verkrijgbaar bij de shops van Total en Texaco. Op deze Point of Sale locaties wordt de bezoeker langdurig geconfronteerd met de uiting, gemiddelde tankbeurt duurt 2 minuten, er ontstaat een unieke kans om top of mind te worden bij het betreden van de shop vlak voor het aankoopmoment.

Karin Steenvoorden - Brand Business Manager bij Bickery Foodgroup:
“MMD Media maakt het mogelijk om te activeren op een verkooppunt. Daarnaast kan er een  goede segmentatie gemaakt worden waarbij je zeker weet dat de uitingen zichtbaar zijn op de locaties waar je product verkocht wordt”.


Deel deze pagina


Deel via Facebook Deel via Facebook