Digitale campagne afgestemd op land van herkomst

Digitale campagne afgestemd op land van herkomst


Dat Digital Out of Home campagnes op basis van triggers kunnen worden ingekocht is inmiddels geen nieuws meer. 

Een ijsje dat spontaan verschijnt op onze digitale abri’s wanneer het boven de 25 graden is, campagnes ingezet op pieken in de bezoekersaantallen in de Metro.
Wat nu nieuw is, is dat er op Eindhoven en Rotterdam Airport kan worden ingezet op land van herkomst van de vliegtuigen die landen. Kortom, een programmatic DOOH-campagne gecombineerd met live vliegdata.

In samenwerking met MyAdbooker, is op Eindhoven en Rotterdam The Hague Airport gewerkt aan een trigger die bijhoudt waar bepaalde vluchten vandaan komen die op dat moment landen. Dit zorgt ervoor dat adverteerders in de aankomsthallen van de luchthavens een campagne kunnen afstemmen op land van herkomst van de passagiers. Zodra een vliegtuig uit bijvoorbeeld Spanje landt, ontvangt de software een signaal dat ervoor zorgt dat de schermen op een bepaalde bagageband een advertentie afspelen toegespitst op deze passagiers.
 
Benieuwd naar de talloze mogelijkheden die MMD Media op DOOH-gebied heeft, neem dan contact op met MMD Media via 020 545 10 40


Deel deze pagina


Deel via Facebook Deel via Facebook