Nieuw: Digitaal Parents en Kids bereik bij MMD Media

Nieuw: Digitaal Parents en Kids bereik bij MMD Media


Vanaf vandaag start MMD met de exploitatie van de digitale schermen bij speelparadijs Ballorig. De 105 schermen bevinden zich bij 35 vestigingen verspreid door heel Nederland.

De grote overdekte speeltuinen worden iedere 4 weken bezocht door ruim 236.000 bezoekers: ouders met kinderen van 0 tot 6 jaar (46%) en 6 t/m 12 jaar (64%).
De groep ouders verblijft per bezoek gemiddeld zo’n 3 uur op de locatie terwijl hun kinderen aan het spelen zijn. Deze gezinnen bereikt u heel gericht middels een campagne op de digitale schermen. Door de lange verblijfstijd creëert u een waardevol contactmoment.

Robert van de Vosse – directeur MMD Media:
‘In de komende twaalf maanden gaat MMD Media zijn digitale (abri) ambities verwezenlijken en het toevoegen van het digitale Parents & Kids bereik past hier perfect bij. Het is een niche netwerk dat goed past in ons portfolio’.

Informatie DSI Parents & Kids


Deel deze pagina


Deel via Facebook Deel via Facebook