MMD Media gaat Abri's op tankstations per week wisselen

MMD Media gaat Abri's op tankstations per week wisselen


Campagnes op onze Abri panelen op tankstations en bij wegrestaurants starten op de even weken en hebben een duur van twee weken. Voor veel adverteerders is dat prima, er zijn echter ook campagnes waarbij de periode te lang is of in de verkeerde week start.

Daarnaast wordt het MMD Abri netwerk steeds digitaler. Vanaf juli hebben we 50 digitale Abri’s en 1.000 digitale screens aan de pomp in ons portfolio. Deze Abri panelen staan met name in de (omgeving van) de vier grote steden, de screens aan de pomp hebben een spreiding door heel Nederland. De digitale vlakken worden per week ingekocht. 

Om adverteerders en bureaus tegemoet te komen is het vanaf week 27 mogelijk om al deze vlakken per week in te kopen. Hierdoor kunnen de campagnes synchroon met de digitale abri’s of screens worden gepland. 

We hebben een aantal interessante pakketten voor u samengesteld. De tarieven voor de campagnes per week zijn als volgt;

Abri Selectief                          €      136,- per week
Abri Ultimate 600                   €  60.000   per week
Abri Excellent 550                  €  57.750   per week
Abri Urban Consumer 450     €  52.500   per week
Abri Premium 300                  €  39.000   per week
Abri Digital Ultimate 1.150     €  82.150   per week

De Q2 cijfers van Het Buitenreclameonderzoek laten een mooie stijging van het netto bereik zien. Het MMD Abri Ultimate 719 pakket realiseert een netto weekbereik van maar liefst 37% op de doelgroep 13-75 (Bron: BRO/Kinetic). Bij dit pakket worden naast de tankstations ook de metro panelen in Amsterdam en Rotterdam ingezet.

Wij zijn u graag van dienst bij uw vragen en/of boekingen. Rechtstreeks via uw accountmanager of via mail@mmdmedia.nl en 020-5451040.


Deel deze pagina


Deel via Facebook Deel via Facebook