Een campagneperiode duurt een week. De panelen kunnen selectief worden afgenomen vanaf één paneel. Buiten de bereikspakketten – Abri Excellent tankstations en Abri Ultimate – bieden we doelgroeppakketten. Zo richt Abri Urban Consumer zich specifiek op de Urban Consumer-rijder en plaatsen we de uitingen daarom bij tankstations en wegrestaurants langs de snelweg. De locaties binnen het Abri netwerk worden per campagneperiode meer dan 18 miljoen keer bezocht. Ruim 37% van de bezoekers aan een tanklocatie ziet en onthoudt uw boodschap. De On the Go Abri's zijn dan ook de best bekeken Abri’s van Nederland.
(bron: Buitenreclame Onderzoek 2015).
 

PAKKETTEN

 
Omschrijving Poster Digitaal
Selectieve vlakprijs/spotprijs € 136 € 250
     
 
Omschrijving  Vlakken  Pakketprijs 
Abri en Metro Ultimate 754 € 94.650 
Abri Ultimate 600 € 60.000
Abri Excellent 550 € 57.750
Abri Urban Consumer 450 € 52.200
Abri Premium 300 € 39.000
     

MMDigital+

Omschrijving Vlakken Pakketprijs
Abri Digital 75 50 € 11.250
Abri Digital Petrol 1.050 € 58.750
Abri Digital Ultimate 1.150 € 82.150

Alle prijzen zijn inclusief 15% bureaucommissie en exclusief BTW 
Abri's Airport hebben een afwijkende selectieve vlakprijs. Voor tarieven zie 'Airport

 

Bezoekers profiel


Tankstation - geslacht

man
58%
vrouw
42%

Tankstations - leeftijd

12-19 jaar
4%
20-29 jaar
19%
30-39 jaar
19%
40-49 jaar
22%
50-64 jaar
24%
65+
12%

Wegrestaurants - geslacht

man
61%
vrouw
39%

Wegrestaurants - leeftijd

< 34 jaar
33%
35 t/m 45 jaar
16%
> 45 jaar
51%

  • Landelijk netwerk
  • Meer dan 18 miljoen bezoekers per campagneperiode van een week
  • Ruim 50% van de tankstationbezoekers ziet uw uiting
  • Langere aanwezigheid op tankstations, gemiddelde tankbeurt duurt 120 seconden
  • De On the Go Abri's zijn dan ook de best bekeken Abri's van Nederland
  • Alle Abri's zijn verlicht, zodat uw campagne 24/7 perfect zichtbaar is
  • 2017 uitrol van het digitale Abri netwerk bij de tankstations
  • Digitale Abri's maakt segmentatie naar doel bezoeker en moment van de dag mogelijk
  • Bezoek snelwegtankstations in 2015 met 5,5% toegenomen t.o.v. 2014
  • Toonaangevende foodserviceformules (Starbucks en Subway) en het toevoegen van extra services (2theloo, wasstraat, pinautomaat) vergroten trekkracht tankstations
  • Door het gewijzigde aanbod in de shop (nieuwe indeling, verse produceten, wifi) verandert ook het klantgedrag: langere verblijfsduur en hoger bestedingspatroon
  • Beslismoment voor het kopen van eten is voor ruim 62% van de bezoekers ongepland, koop intentie ontstaat op het tankstation
  • POS adverteren, door verkrijgbaarheid producten in de tankstation shop, vlak voor het aankoopmoment
  • 70% van de snelwegtankstation bezoeker koopt iets te eten/drinken 
  • Wegrestaurants zijn high-traffic locaties, bezocht door vooral zakelijke rijders
  • Van der Valk is binnen het zakelijke segment de grootste aanbieder. Gemiddelde besteding van de bezoeker ligt 2x zo hoog als bij de overige wegrestaurants
Bron: Het Buitenreclame Onderzoek en Petrol Connected

 

Meer weten?

Wilt u een afspraak met één van onze account managers of bent u op zoek naar de actuele locatielijst, wij helpen u graag verder. Bel 020 - 545 10 40 of stuur een email.