Digital Screens Instore kan gesegmenteerd worden ingezet: op één specifieke locatie, maar evengoed alleen op locaties in de Randstad of natuurlijk het hele landelijke netwerk.
 

Pakketten

 
Omschrijving Digitaal
Selectieve spotprijs € 84

 
 
Omschrijving Vlakken Plaatsing Pakketprijs
DSI Petrol Ultimate 625 1x10 sec per 150 sec € 21.500
DSI Petrol Excellent 300 1x10 sec per 150 sec € 12.900


Alle prijzen zijn inclusief 15% bureaucommissie en exclusief BTW
 

Digital Screens Instore en de On the Go Abri's

De Digital Screens Instore zijn bij uitstek geschikt om te combineren met de On the Go Abri's. Doordat beide netwerken complementair zijn aan elkaar, en er nauwelijks sprake is van een overlap, genereert het een aanvullend bereik. De 650 Abri's zijn strategisch geplaatst naast de entree van wegrestaurants en bij tankstations in de loop naar de shop. Daarmee is dit het grootste On the Go netwerk van Nederland.

De locaties worden per campagneperiode van een week meer dan 18 miljoen keer bezocht. Mede door de gemiddelde duur van een tankbeurt, 120 seconden, worden de On the Go Abri's het best bekeken van alle Abri's in Nederland.
(bron: Buitenreclame Onderzoek 2015).

 
Omschrijving DSI Petrol Abri's Pakketprijs
Supreme Ultimate 625 600 € 74.750
Supreme Excellent 300 300 € 49.950

Alle prijzen zijn inclusief 15% bureaucommissie en exclusief BTW

Bezoekers profiel


Tankstation - geslacht

man
58%
vrouw
42%

Tankstations - leeftijd

12-19 jaar
4%
20-29 jaar
19%
30-39 jaar
19%
40-49 jaar
22%
50-64 jaar
24%
65+
12%

Wegrestaurants - geslacht

man
61%
vrouw
39%

Wegrestaurants - leeftijd

< 34 jaar
33%
35 t/m 45 jaar
16%
> 45 jaar
51%

  • Landelijke netwerk
  • 12 miljoen bezoekers per maand
  • Hoge attentiewaarde door positie schermen, dynamische beelden, relevante content en loop
  • Lengte van de loop (2,5 min.) is afgestemd op de gemiddelde verblijfsduur (2,5 min) van de klant in de shop
  • Tankstations krijgen steeds meer de functie van On the Go shop
  • Shopping Mission verandert, steeds minder mensen komen naar een tankstation puur om te tanken, shop wordt bestemming
  • Formules ontwikkelen nieuwe shopconcepten (Texaco Go Fresh, Deli by Shell) passend bij de veranderende consumptiebehoefte bezoeker
  • Bijna een derde van tankend Nederland komt minimaal eens per week bij een tankstation. Bij zakelijke rijders ligt dat percentage zelfs op 70%
  • Het doel waarmee men onderweg is - woon-werk, zakelijk, prive - heeft invloed op het moment waarop men het tankstation bezoekt
  • 37% van de Nederlanders ontbijt regelmatig buiten de deur, vaak bij een tankstation
  • Beslismoment voor het kopen van eten/drinken is voor ruim 56% van de bezoekers ongepland, koopintentie ontstaat op het tankstation
  • 48% van de snelwegtankstation bezoeker koopt iets te drinken
  • Schermen maken het mogelijk om via adaptive planning gericht te targetten op relevantie en doelgroep
  • Adverteren middels Full Motion, campagnes worden Full Screen getoond
Bron: Het Buitenreclame Onderzoek
 

Meer weten?

Wilt u een afspraak met één van onze account managers of bent u op zoek naar de actuele locatielijst, wij helpen u graag verder. Bel 020 - 545 10 40 of stuur een email.