MMD Media

Digital Out Of Home staat hoog op de agenda bij een groot deel van de top 500 adverteerders en dat is niet voor niets. De combinatie van een massa medium en door data gedreven digitale campagnes biedt de adverteerder de uitgelezen mogelijkheid om niet alleen op gedrag en kennis maar ook op houding te sturen.

De afgelopen periode hebben we veel geïnvesteerd in onze Abri Digital 75 en Abri Digital 24 netwerken. Digitale panelen op basis van de nieuwste LCD en LED techniek met hoge lichtopbrengst speciaal voor buiten. De weg is hiermee geopend om animaties en zelfs full frame video te tonen op momenten dat de doelgroep tijdens het tanken of op de luchthaven hier uitgebreid de tijd voor heeft. Een gemiddelde tankbeurt duurt immers meer dan twee minuten en op luchthavens staat men toch enige tijd te wachten bij de bagagebanden en is men meer dan een uur bij de incheck of vertrek- hal. Lange en intensieve contactmomenten tussen u als adverteerder en verschillende duidelijk te definiëren doelgroepen.

Wat deze netwerken vooral bijzonder maakt zijn de uitgebreide mogelijkheden die wij u bieden.
U kunt campagnes bij ons boeken op basis van tijdvak, dagen in de week, locatie en een combinatie van dat alles. Daarnaast kunt u uw campagne op basis van verschillende condities laten uitvoeren. Denk hierbij aan het weer, plaats van bestemming of herkomst op de luchthavens of bijvoorbeeld drukte op de weg. En als kers op de taart kan dit worden gecombineerd met een onbeperkt aantal uitingen.

Met deze mogelijkheden willen we u meenemen in de volgende fase van OOH en naadloos aan-sluiten op uw campagnewensen.

Wij zijn er klaar voor, hebben er zin in en gaan graag met u in gesprek om de grenzen van Digital Out of Home te ontdekken en te verleggen.

Marcel Aarts & Danny van Beek