Brochure 2016
‘Het mooie van ons vak is dat iedereen er verstand van heeft en tegelijk niemand het echt weet. Het maken van reclame en inzetten van media blijft voor een deel een kwestie van gevoel, gekoppeld aan ervaring.
Toch gaat hier veel geld in om en willen we het liefst zoveel mogelijk onzekerheden uitsluiten. Dit is de reden dat we in 2015 de weg hebben ingeslagen naar meer onderzoek naar het bereik van onze vlakken en het profiel van diegene die uw uiting zien.
In onze brochure voor het komende jaar laten wij een aantal specialisten aan het woord, Désirée Breedveld, de marketing manager van Rotterdam The Hague Airport, vertelt over de uitdaging en het belang van onderzoek op de luchthaven. John Faasse, al jaren autoriteit op het gebied van media onderzoek, licht Het Buitenreclame Onderzoek toe en benoemd de unieke positie van MMD hierin.
Natuurlijk participeren wij daarnaast nog steeds in het uitgebreide National Petrol Onderzoek van Foodstep die voor ons het gedrag van de tankstation bezoeker gedetailleerd in kaart brengt. 2016 wordt weer een bewogen jaar, in de planning staan verdere digitalisering van de tankstations, een upgrade van het buitenterrein en de bouw van een ‘multi purpose gebouw’ met OV terminal op Eindhoven Airport, nieuwe aankomsthallen op Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport en een flinke groei in het aantal Basic Fit vestigingen. Never a dull moment.
Wilt u meer weten over de onderzoeken, de nieuwe media die wij in 2016 toevoegen aan ons portfolio of de mogelijkheden voor een campagne bij MMD? Neemt u dan contact met ons op of maak een afspraak met een van onze accountmanagers, zij zullen u graag van dienst zijn.’
Marcel Aarts & Danny van Beek